Saturday 15 June 2013

TABITA SKINCARE ORIGINAL TERBAIKKK





Tabita Skin Care, Cosmetic Products specifically for facial care.Formulated using natural ingredients such as collagen, POWDER pearls, Japanese Tea, Japanese Papaya, Vitamin C and Vitamin E.Not use hazardous materials such as MERCURY and hydroquinon which can cause skin cancer and addiction.Please note that the characteristics of drug use MERCURY / hydroquinon usually on the use of the face will become red and are prohibited from direct sunlight. But Tabitha is not the case, with natural ingredients are formulated in a professional manner.All Tabita Skin Care Products are very safe with no side effects and is suitable for all skin types ( Neutral) .Your face will be shining, white, non-greasy and become tight as a baby' s skin.With reasonable prices, efficient use, namely a package for the use of 2-3 months, but the results started to show in 3 weeks.This is the solution for natural beauty! .**********************************************************************

Memperkenalkan produk Tabita Skin Care,khusus untuk perawatan wajah.Diadun dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Collagen, Pearl Powder,Japanese Tea,Japanese Papaya,Vitamin C dan Vitamin E.Tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON yang boleh menyebabkan cancer kulit dan kerengsaan jika penggunaan berpanjangan.Kegunaan produk kecantikan yang mengandungi MERCURY/HYDROQUINON biasanya menyebabkan wajah akan menjadi merah dan dilarang untuk terkena sinar matahari langsung. Tetapi Tabita tidak demikian, dengan bahan adunan semulajadi secara profesional.semua produk Tabita Skin Care sangat selamat digunakan tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit.Wajah anda akan menjadi tampak bersinar,putih, tidak berminyak dan menjadi lebih tegang serta lembut seperti kulit bayi.Dengan harga yang berpatutan,pemakaian yang jimat,1 set ekonomi boleh untuk pemakaian 1-3 bulan,namun hasilnya dapat dilihat dalam masa 3 minggu.Inilah rahsia untuk cantik semulajadi!





Tabita Exclusive Set 

Facial Cleaanser
Smooth Lotion (Toner)
Day Cream (40gm)
Night Cream (40gm)

HARGA: RM350


Tabita Set Regular

Facial Cleanser
Smooth Lotion
Day Cream
Night Cream

HARGA: RM310



Tabita Set Travel


1) CLEANSER 30ML
2) SMOOTH LOTION 30 ML
3) DAY CREAM 10GM
4) NIGHT CREAM 10 GM

HARGA: RM180


Tabita Set Trial

Facial Cleanser
Smooth Lotion
Day Cream
Night Cream

HARGA: RM110


Acne Cream Tabita

Acne cream Tabita Skincare berfungsi untuk menghilangkan jerawat membandel. Acne Cream Tabita 
Skincare ini perlu dibeli jika dalam waktu 3 bulan jerawat Anda tidak juga hilang setelah memakai Facial Soap tabita, smooth Lotion tabita, Daily dan Nightly Cream tabita.

HARGA: RM100


                                                  

Tabita Special Cream

Merupakan krim perawatan lanjutan (advance care) yang dapat digunakan sebagai pengganti krim malam setelah anda menggunakan set perawatan asas (facial soap, smooth lotion, daily & nightly cream) selama jangkamasa minima 3 bulan atau setelah anda memperolehi kulit halus, mulus dan bersih. Krim ini mengandungi kandungan Vitamin E yang tinggi iaitu amat berkesan untuk anti penuaan serta diperkaya dengan antioksidan. Dengan menggunakan krim ini, kulit akan terhindar dari permulaan masalah penuaan (garis wajah, kedutan halus, kerutan) dan kelihatan lebih cerah berseri. Digunakan hanya 2 kali dalam seminggu sebagai pengganti krim malam. Namun demikian, adalah dianjurkan kepada anda yang berusia melebihi 35 tahun, agar menggunakan Special Cream ini sebagai krim pengaktif kulit, anti-aging dan memelihara kelembapan serta keanjalan kulit wajah. Manakala vitamin kulit muka digunakan setelah pemakaian set asas perawatan wajah TABITA SKIN CARE selama 3 bulan (untuk perawatan lanjutan).

HARGA: RM150




Serum Vitamin E Tabita

Serum ini perlu digunakan setelah 3 bulan Anda memakai produk (sabun, toner, daily & nightly cream tabita). Serum Vitamin E ini bagus sekali untuk kulit yang telah melalui proses peeling dan efeknya adalah membuat kulit nampak halus, bersinar, awet muda, cerah, dan kencang. Gunakanlah serum Vitamin E Tabita Skincare ini seminggu 2-3 kali untuk mendapatkan hasil maksimum.

HARGA: RM140



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi di talian 0122767791

No comments:

Post a Comment

Instagram